Iz HAKOM-a poručuju da često dobivaju pritužbe građana koji se žale da ugovor sklope prema određenim uvjetima, a na kraju mjeseca plate razne skrivene naknade. Zahvaljujući novom pravilniku HAKOM-a, mobilni operateri neće vam više na kraju mjeseca moći zaračunati neke skrivene troškove.
Neće se primjerice moći dogoditi da tražite tarifu koja uključuje internet, a na kraju mjeseca stigne vam račun na kojem piše da morate platiti i dodatnih 50 kuna za korištenje bežićnog priključka na mrežu. Ono što ugovorite, ćete i platiti.
USKORO KRAJ? Ovakav poziv svakoga je uznemirio barem jednom
'Očekujemo da više neće biti neugodnih iznenađenja, na mjesečnom računu koji dobivaju korisnici jer će sad na transparentan način, na samom zahtjevu dobiti osnovnu cijenu i sve naknade koje će fiksno mjesečno plaćati', rekla je Marina Ljubić Karanović iz HAKOM-a.
Najviše problema nastaje prilikom takozvane prodaje od vrata do vrata. Prodavači vam znaju vrlo nejasno predočiti troškove, pa na kraju mjeseca poželite da ništa niste ni kupili.
'Prije to nije bilo toliko vidljivo i pisalo je malim slovima. Sad sve piše velikim, čitkim slovima, na prednjem papiru. Odmah se sve vidi - iznos uređaja, iznos tarife, naknade i ukupan iznos koliko bi korisnik trebao na kraju mjeseca platiti', rekao je Damir Pasarič, prodavač mobilnih uređaja.
Mobilni operateri poručili su nam da su se i dosad pridržavali odredbi koje propisuje ovaj Pravilnik. Formalno, on na snagu stupa u petak, a iz HAKOM-a korisnike pozivaju da im sve nepravilnosti i dalje prijavljuju.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook