Predsjendik Ustavnog suda, Miroslav Šeparović izjavio je kako je akcija sindikata legitimna, ali je isto tako legitimno da Vlada vodi i svoju kampanju kojom objašnjavaju do čega bi sindikalan aktivnost mogla dovesti.
Također je rečeno i da " Vlada ima pravo informirati građane i emitirati spotove plaćene javnim novcem. To je zbog toga što u načelu Vlada i nema druge izvore sredstava nego proračunska“. Izjavio je i da je legitimno da Vlada emitira spotove plaćene javnim novcem u ovoj situaciji kada se još prikupljaju potpisi, kada još nije jasno hoće li će se potpisi skupiti, kada se ne zna hoće li biti referenduma te je li pitanje u skladu s Ustavom.
Naime, radi se o prikupljanju potpisa u sklopu inicijative "67 je previše" kojom se želi spriječiti mirovinsku reformu koja je podigla radni vijek do 67. godine.
Iz Ministarstva rada i mirovinskog sustava naglasili su "da je informativna kampanja o cjelovitoj mirovinskoj reformi kontinuirana i provodi se od listopada 2018. godine s ciljem informiranja naših sugrađana o cjelovitoj mirovinskoj reformi."
Također se brane kako je njihova kampanja, koju mnogi smatraju spornom, posve transparentna. Kreativni sadržaj je osmislio tim Ministarstva rada i mirovinskog sustava, bez uplitanja vanjskih agencija, a ilustracije i animaciju triju TV spotova napravio je hrvatski animator Misch.
"Još jednom ističemo da je referendum demokratsko pravo, ali Vlada je dužna kontinuirano informirati svoje građane o reformama koje provodi i što one donose. U trenutku dok se ne zna hoće li biti referenduma, legitimno je da Vlada informira građane o tome do čega bi dovela ova sindikalna inicijativa", priopćili su iz Ministarstva rada.