Oglasilo se ministarstvo

Kurikularna reforma se nastavlja prema planu, međutim...

Slika nije dostupna
Početak eksperimentalne primjene Ministarstvo planira za školsku godinu 2016./2017.

Iz Ministarstva znanosti obrazovanja i sporta poručuju kako se cjelovita kurikularna reforma nastavlja prema predviđenom planu.

Savjetnik u Ministarstvu, Ivan Milanović Litre poručio je također da reforma ide dalje, ali dodao da ako se pokaže u stručnoj raspravi da postoji metodološki problem moguće je da se eksperimentalni dio odgodi za godinu dana.

Ministarstvo se oglasilo putem priopćenja.

O kurikularnoj reformi danas je govorila i Vesna Pusić.'Ne znamo kako ce ići reforma, treba ju izložiti to je važna stvar Obrazovanje je glavni pokretač društva i ako je na dobro mi bi podržali. Može biti na dobro ili na gluplje treba prvo vidjeti', rekla je. 'Projekt Cjelovite kurikularne reforme od iznimnog je nacionalnog interesa o čemu su u više navrata javno govorili i prvi potpredsjednik Vlade RH Tomislav Karamarko i Ministar znanosti obrazovanja i sporta Predrag Šustar. Ova je reforma iznad svih partikularnih interesa i politika te je stoga nužna široka javna rasprava koja je upravo u tijeku, a čija je jedina i konačna namjera postizanje nacionalnog konsenzusa oko sadržaja reforme.

Početak eksperimentalne primjene Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta planira za školsku godinu 2016./2017., a pod pretpostavkom da se kroz javnu raspravu pokaže kako kurikularni dokumenti ne trebaju dublje i značajnije izmjene. Međutim ako komentari, primjedbe i prijedlozi od strane stručne i zainteresirane javnosti pokažu da su potrebne značajnije promjene dokumenata, tada treba ostaviti otvorenom mogućnost pomicanja eksperimentalne primjene najdalje na školsku godinu 2017./2018. S ovakvim su se pristupom u razgovorima s predstavnicima Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta složili i članovi Ekspertne radne skupine koji će aktivno sudjelovati u evaluaciji pristiglih prijedloga.

Takav pristup nipošto ne podrazumijeva ili implicira zaustavljanje reforme na bilo koji način.

U svezi s navedenim, Ministarstvo poziva i potiče stručnu a potom i zainteresiranu javnost da se aktivno uključi raspravu o kurikularnim dokumentima kako bi ti dokumenti, u konačnici, bili što kvalitetniji i bolji. Suprotstavljena i argumentima potkrijepljena promišljanja, primjedbe i prijedlozi stručnjaka i zainteresirane javnosti poželjna su ako pridonose kvaliteti rasprave i kvaliteti kurikularnih dokumenata što nam je, u konačnici, svima zajednički cilj', poručili su.