Sprema se borba s nepoštenim trgovačkim praksama.
Od popravka uređaja, ugrađenih kvarova do raskida ugovora - Ministarstvo gospodarstva priprema Zakon koji bi trebao obuhvatiti sve, i to po europskim pravilima.
Većom zaštitom zadovoljni su iz potrošačke udruge. Osamdeset posto ljudi koji ih zovu, ističu, žali se na kvarove i popravke.
Najviše uređaja kvari se između druge i treće godine, pokazalo je ranije istraživanje zastupnice Biljane Borzan. Stvara se više otpada, a ističe - džepovi su prazniji.
Nacrt Zakona naglašava sniženje računa po najnižoj cijeni u posljednjih 30 dana, a ako vam na upit odgovara umjetna inteligencija, imat ćete pravo tražiti čovjeka.
"Ljudi plaču, jednostavno se nama jave i plaču. Čeka satima da dođe na red i onda mu se javi taj neki uređaj s kojim ne može komunicirati", govori Ana Knežević iz Hrvatske udruge za zaštitu potrošača.
Više o ovoj temi pogledajte u videoprilogu reporterke Dnevnika Nove TV Sare Viteškić:
This browser does not support the video element.