Potrošači žele znati

Mijenjaju se pravila za deklaracije proizvoda koji sadrže meso

Slika nije dostupna
Nakon afere s konjetinom u lazanjama, na deklaracijama svih proizvoda koji sadrže meso, morat će biti naznačeni podaci o podrijetlu toga mesa. To sada nije slučaj.

Europska komisija usvojila je rezoluciju europarlamentaraca koji traže da proizvođači lasagna, cheesburgera i ostale prerađene hrane budu obvezni na ambalaži istaknuti podrijetlo mesa. 'Preko 90 posto potrošača želi znati zemlju porijekla mesa, proizvoda koji kupuje. Također, većina potrošača je spremna platiti više za proizvod, ako je on kvalitetniji i sigurniji', kaže SDP-ova europarlamentarka Biljana Borzan.

Možete li vi ovo pročitati?

Prije dvije godine, mesnice diljem Europe prodavale su zagađeno konjsko meso tvrdeći da je riječ o govedini.

Sada se tako nešto želi onemogućiti za sve proizvode koji sadrže imalo mesa. 'Lasagne na kojima bi bila označena zemlja porijekla mesa bi koštale 10 lipa više. Mislim da to zaista ne bi trebao biti problem za potrošače', dodaje Borzan.

Potrošači pozdravljaju takvu inicijativu. 'Pozdravljamo takve odluke, definitivno potrošači zaslužuju cjelokupnu, potpunu i neobmanjivajuću informaciju', kaže Igor Vujović, predsjednik "Potrošača" - društva za zaštitu potrošača

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook