Prva velika promjena su kamere koje će snimati cijeli vozački ispit. Zakonodavac predlaže da ispitivač koristi sustav audio-video snimanja koji će biti će povezan s odgovarajućim tehničko-tehnološkim rješenjem satelitskog praćenja vozila (GPS) i pohranjivati sve podatke na server. Kandidati će polagati vozački ispit u vozilima na kojima neće biti ploče autoškole već će na vjetrobranskom staklu imati držač za kameru.
Obaveza snimanja obrazložena je mogućnošću kvalitetnijeg praćenja tijeka ispita, nadzora rada ovlaštenog ispitivača, analize procesa polaganja vozačkog ispita, kao i utvrđivanja objektivnih činjenica koje su prethodile rezultatu ispita, piše srednja.hr.
Predloženo je i da za vrijeme trajanja ispita u vozilu, osim kandidata koji ga polaže, uz ovlaštenog ispitivača može (ali i ne mora) biti prisutan instruktor vožnje. Umjesto na stražnjem sjedištu, ispitivač će sjediti na prednjem sjedalu i njemu će biti dostupne komande vozila. Iz Udruženja autoškola poručuju da izostavljanje instruktora s ispita ne smatraju opravdanim jer ispitivač ima brojne zadatke i smatraju da će mu biti teško punu pažnju posvetiti ispitu i eventualnim opasnim situacijama u prometu.
Jedan je od prijedloga i mogućnost koja se daje autoškolama - da kandidate za vozača na ispit prijave prije završetka osposobljavanja. Najranije bi to bilo tri sata do završetka propisanog programa, ali uz uvjet da kandidat osposobljavanje završi u roku od 48 sati prije polaganja ispita.