Do 24. travnja

Meandrirana kreativnost u Osijeku - Kreativna riznica 2021.

1/4 >> Pogledaji ovu galeriju
Galerija
Kreativna riznica svečano je otvorila svoje sedmo izdanje u srijedu, 21. travnja na Ekonomskom fakultetu u Osijeku i to na Svjetski dan kreativnosti i inovativnosti, dok je sam događaj organiziran u godini koju je UNESCO proglasio Godinom kreativne industrije za održivi razvoj.

Popularizacijski simpozij održava se od 21. do 24. travnja, a s obzirom na epidemiološku situaciju organizatori su pokazali odgovornost i omogućili svima zainteresiranima praćenje programskog sadržaja izravnim prijenosom putem Facebook stranice Kreativna riznica i YouTube kanala Institut Andizet.

Boris Crnković, dekan Ekonomskog fakulteta u Osijeku, na svečanom otvorenju pozdravio je sve pratitelje i istaknuo ovogodišnju temu Kreativne riznice 'Meandrirana kreativnost' kojoj je cilj propitivanje različitih organizacijskih rješenja te poticanje mladih na kreativnost i inovativnost.

Program Kreativne riznice vrlo je bogat, a Josipa Mijoč istaknula je kako se sastoji od 41 događaja na kojima sudjeluje oko 80 izvođača, ali i 20 vrijednih studenata rizničara koji su pridonijeli organizaciji i koji se trude da sve prođe u redu. Uz Ekonomski fakultet, suorganizatori su Institut Andizet, Filozofski fakultet i Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku.

Na prvome danu sudjelovalo je preko dvadesetak izlagača, a događaji su bili raznovrsni i vrlo zanimljivi. Pratitelji su mogli poslušati rasprave okruglog stola na temu Meandriranih medija gdje su sudionici analizirali utjecaj tehnologije na medije i društvo, posebice kako digitalno doba utječe na one najmlađe.

Siniša Waldinger govorio je o tržišnom komuniciranju kada su kreativni projekti u pitanju, a nešto opušteniju temu, ali ne i manje bitnu, izložila je Julia Perić govoreći o volontiranju kao stilu života.

Prvu panel-diskusiju Andizetsko brendiranje grada otvorila je moderatorica Josipa Mijoč, sudionici su bili osobe profesionalnog i znanstvenog iskustva, a govorilo se o brendiranju grada i sektorima koji ojačavaju kreativnu industriju.

U zaključnoj riječi rasprave, Jasna je Horvat ponudila nove slogane za brendiranje grada Osijeka označivši grad Osijek – gradom meandrom, gradom zagrljajem i gradom koji Osvaja. Naglasila je kako se u brendiranju Osijeka treba ostvariti želja za poistovjećivanje sa sloganima te utemeljenost slogana u naslijeđu i suvremenosti.

U temi Osječki poslovi budućnosti sudjelovali su sudionici s višegodišnjim iskustvom u IT sektoru, a rasprava je najvećim dijelom bila usmjerena na poslovnu budućnost grada Osijeka i projekt budućeg osječkog IT parka koji je jedinstvenim projektom u Republici Hrvatskoj čime već i sada doprinosi prepoznatljivosti grada.

Također se istaknula važna uloga Sveučilišta kao jedne od ključnih prednosti razvoja grada te potrebe okrupnjavanja informacijskih poduzeća i zadržavanja visokoobrazovanih stručnjaka u Osijeku.

Za kraj se Kreativna riznica pozabavila Meandriranjem vinskom kulturom gdje su se istaknula bitna obilježja vinske tradicije, ali su se saznale i neke vinske zanimljivosti. Tema je završila čitanjem izabranih ulomaka iz Filozofije vina Belle Hamvasa.

Kreativna riznica se zatvara u subotu, nakon što se održati još nekoliko događaja, a dan ranije održat će se tradicionalna gala Vodikova svečanost gdje će se predstaviti dobitnici Vodikove nagrade za najboljeg prošlogodišnjeg izlagača.