Da su dobar poslovni duo, Vesna i Ivana shvatile su veoma rano. Ivana je bila prva koja je testirala majčine proizvode, a kasnije je shvatila da je zanima promocija pa je preuzela vođenje marketinga za Mellli Aromaticu.
''Lakše je biti pokusni kunić. Marketing je širok pojam i sve što se nalazi iza brenda je dosta složeno, puno procesa se ne vidi na van i uvijek se pitaš radiš li dobro. Kad sam pokusni kunić, vjerujem mami da ona zna što radi'', priznala nam je Ivana.
Iako ekonomistica po struci, Vesnu je aromaterapija oduvijek zanimala pa se naposljetku za to i odlučila. ''Oduvijek sam htjela tako nešto raditi i to mi se ostvarilo prije desetak godina'', kazala je Vesna. Danas je iza nje zavidan asortiman proizvoda, koji je okrunjen novim EKO deterdžentima i omekšivačima, koji su svoje mjesto pronašli na policama svih INTERSPAR hipermarketa i odabranih SPAR supermarketa.
Proizvodi su temeljeni na biorazgradivoj recepturi bez mikroplastike, a osim EKO, nose i VEGAN certifikat. Važan kriterij Ivani i Vesni bio je i miris, pa su nam otkrile kako su se jednoglasno odlučile za pamuk.
''Pamuk je najljepši miris na svijetu. Bakin vrt s drvećem i sušenje rublja na štriku, koliko mene sjećanje služi, u takvim je dvorištima uvijek mirisao pamuk'', otkrila nam je Ivana te dodala: ''Obje volimo pamuk. Otkad sam postala mama, tražila sam proizvod koji mi miriši prirodno, za koji znam da nije testiran na životinjama, štetan, da ne sadrži štetne kemikalije i znam da sad s tim proizvodima bez grižnje savjesti mogu i svom djetetu oprati robu.''
Iako obje vole pamuk, kad je riječ o intenzitetu mirisa, obično im se mišljenja razilaze. ''Jako sam osjetljiva na mirise i ne volim jake mirise. Sve što je previše, ja to ne mogu koristiti'', priznala je Ivana. No ovoga puta su se, kako Vesna kaže, složile. ''Htjele smo nešto nježno. Svašta smo isprobale i s ovim smo baš zadovoljne.''
Vesna i Ivana provode puno vremena skupa, a iskusile su rad na blizinu, kao i onaj na daljinu, pa smo ih pitali što im je draže. ''Ima i jedno i drugo svojih prednosti. Kod rada na daljinu ne moram Ivani sve račune polagati i ne vidi sve, a kad je sa mnom, vidi sve što se događa, tako da možda čak bolje rad na daljinu'', rekla je kroz smijeh Vesna.
U pravom ''kći-majka'' stilu, Ivana je odabrala drugu opciju: ''E ja ću onda reći rad na blizinu zato što moram kontrolirati sve to što mama radi. To u svakom slučaju nije jednostavno. Kad smo daleko, otežana je komunikacija, a kad smo u istom prostoru, samo vikneš, pitaš.''
U njihovu malom laboratoriju posla ne nedostaje, a posebno otkad su ušle u projekt Startaj Hrvatska. ''Naš san se upravo ostvaruje. Ulazak u projekt vidimo kao veliku prekretnicu i za karijere nas obje i za budućnost Melli kao brenda. Mislim da će nam Startaj Hrvatska promijeniti život. Sigurna sam, zapravo'', rekla je Ivana te dodala: ''SPAR nam je puno pomogao u cijelom procesu. Bilo kakva pitanja da smo imale, bili su nam na raspolaganju, čak i van radnog vremena. Ponoviti, objasniti procese ako je nešto trebalo. Oni su u tom poslu dugo i skratio se nama vremenski period da saznamo neku informaciju. Znamo da imamo stručnjake u najkraćem mogućem roku pomoći. To je neizmjerna podrška. I mi bolje funkcioniramo kad imamo dobar presing i bolje se prilagođavamo situaciji.''
Kako izgleda kad majka i kći zajedničkim snagama krenu u poduzetnički pothvat, ne propustite pogledati u novoj epizodi emisije Startaj Hrvatska u nedjelju, 7. studenog na Novoj TV.
Emisija Startaj Hrvatska prati osam poduzetničkih priča i osam odličnih proizvoda koje je Nova TV zajedno sa SPAR Hrvatska odabrala među stotinama prijava pristiglih na projekt Startaj Hrvatska. Oni koji se pokažu doraslima ovome izazovu potpisat će ugovor sa SPAR Hrvatska, ali samo jedan proizvod, onaj najuspješniji u kontekstu proizvoda, ali i razvoja poduzetnika te s najboljim prodajnim rezultatima, postat će Hrvatski hit-proizvod 2021. godine te zauzeti posebno mjesto na policama svih INTERSPAR i odabranih SPAR trgovina diljem Hrvatske.
Sadržaj je napravljen u produkciji Nova Studija, native tima Nove TV, u suradnji s partnerom SPAR Hrvatska po najvišim profesionalnim standardima.