Bogato znanje o upravljanju brendovima

Maja Blumenšajn nova je direktorica odjela Novih medija Nove TV

Maja Blumenšajn Foto: DNEVNIK.hr
Na mjesto direktorice odjela Novih medija Uprava Nove TV imenovala je Maju Blumenšajn, dosadašnju voditeljicu digitalnog marketinga Nove TV, koja je tu funkciju preuzela 1. travnja.

Maja Blumenšajn karijeru počinje graditi u tvrtci Moj posao, četiri godine svoja znanja iz svijeta marketinga brusila je i u reklamnoj agenciji Imago, a na najgledanijoj domaćoj televiziji radi od 2011. godine.

Na Novoj TV radila je prvo kao brend menadžerica za informativni program, a u trenutku kada Nova TV počinje intenzivnije ulagati u online platforme, Majina odgovornost postaju brend i promocija cijele grupacije digitalnih kanala u portfelju Nove TV.

Njezino bogato znanje iz segmenta upravljanja brendovima, ali i različitih medija te potreba kompanije za sve većom sinergijom televizijskih formata i digitalnih platformi dovodi ju i do pozicije voditeljice digitalnog marketinga unutar odjela Marketinga, korporativnih komunikacija i PR-a 2016. godine. Pod njezinim vodstvom u posljednje četiri godine pokrenuti su brojni jedinstveni projekti, a oni su nerijetko nagrađivani, što na domaćim, što na brojnim inozemnim natjecanjima iz područja digitalnih komunikacija.

Digiday Awards, The Drum Marketing, The Drum Social Buzz Award, The Native Advertising Awards, nagrada MIXX, samo su neke od natjecanja na kojima je prepoznata vrijednost i jedinstvenost digitalnih projekata Nove TV pod njezinim vodstvom, a i sama Maja dobitnica je nagrade Digitalac godine za 2016. godinu.

"Danas kao nikada do sada svjesni smo važnosti tehnologije i digitalnih kanala, koji u posljednjih nekoliko godina transformiraju sve industrije, pa tako i našu. Novo radno mjesto mi je u tom kontekstu veliki izazov i radost. Sretna sam i ponosna što imam priliku doprinijeti na višoj razini kompleksnosti i odgovornosti daljnjem razvoju najjače multimedijalne kompanije u zemlji te vjerujem kako će moj dugogodišnji rad na Novoj TV i razumijevanje sinergije televizije i digitala tome doprinijeti", izjavila je Maja Blumenšajn, direktorica Novih medija Nove TV.

Povezane teme