Otvorenje poslovnice

Links otvorio najveću poslovnicu u Hrvatskoj

PR Foto: PR
Maloprodajni lanac potrošačke elektronike proširio je svoj asortiman na pametne uređaje za kućanstvo i sportsku opremu.

Na više od 1000 četvornih metara, Links je danas u Family fun and home Mallu u Škorpikovoj ulici otvorio svoju 13. poslovnicu u Hrvatskoj. To je ujedno najveća poslovnica ovog maloprodajnog lanca potrošačke elektronike koji ove godine slavi 20 godina poslovanja. Kupcima se među više od 25.000 artikala, uz informatičke proizvode odsad nude i pametna rješenja iz područja komunikacija, sportske opreme, kućanskih uređaja te proizvodi za osobnu njegu. Proširenjem asortimana, Links je zaokružio cijeli eko sustav s proizvodima za dom, obitelj, posao, zabavu i hobi.

PR Foto:PR


Proveli smo istraživanje među svojim kupcima i više od 60 posto ih je odgovorilo kako bi htjeli u našim poslovnicama kupovati i druge proizvode uz IT rješenja. Zato smo odlučili proširiti asortiman s pametnim uređajima koji nam danas olakšavaju svakodnevicu, štede vrijeme i čine život kvalitetnijim. Sva ta rješenja kupci mogu isprobati u našoj novoj poslovnici i saznati o njima sve pojedinosti od naših educiranih prodavača ili putem nove QR retail aplikacije“ – govori Vlatko Škarica, direktor Linksa, dodajući kako su u ovoj 15 milijuna kuna vrijednoj investiciji zaposlili 25 novih djelatnika.

PR Foto:PR


Tvrtka je prošle godine ostvarila svoj povijesni financijski rezultat. Prihod je iznosio gotovo 325 milijuna kuna što je 40 posto više u odnosu na 2019. godinu. Škarica objašnjava kako su na početku pandemije uspjeli stvoriti velike zalihe i prebaciti gotovo 70 posto prometa preko web shopa, a kupci su znali cijeniti brze rokove isporuke od svega par sati ili sljedećeg dana.

Škarica zaključuje kako je ovo prirodni razvoj tvrtke budući da su se pozicionirali kao nacionalni lider u ponudi IT rješenja te su sada to iskustvo proširili na pametne uređaje. Tu primjerice spadaju pametni robotski usisavači, smart TV i smartwatch uređaji, pametne žarulje, mikrovalne pećnice, hladnjaci i još brojni drugi proizvodi. Sve ove promjene zahtijevale su nova zapošljavanja i edukaciju zaposlenika, a da se takvo ulaganje Linksu isplatilo, potvrđuje dobivanje certifikata Poslodavac Partner.

Povezane teme