"U ovom trenutku je bitno naći 'koridor' za putnički prijevoz, a za robni prijevoz ćemo ići na rješenje samo kroz Hrvatsku da ne prolazimo carinske zone. Ti su, manje više, svi pravci odobreni", rekao je danas Linić odgovarajući na upite novinara u Splitu gdje je sudjelovao na tematsko-izvještajnoj konvenciji splitsko-dalmatinskog županijskog SDP-a na temu "Gospodarska slika Dalmacije".
Ministar Linić je istaknuo kako se u vezi s koridorom mora naći "zajednički jezik s lokalnim vlastima, koje, hoće li se složiti ili ne, moraju biti realne". Po Linićevim riječima Pelješki most nije bio financijski moguć, niti realan.
"Most je trebao biti završen 12. svibnja 2012. godine, a u njega je dosad investirano samo 3 do 3,5 posto pa je svakom čovjeku jasno koliko je ozbiljnosti bilo u tom projektu", kazao je Linić. Dodao je kako ćemo idućih deset godina biti "previše siromašni s teretom dugova" da bismo razmišljali o investicijama poput Pelješkog mosta, koje nemaju ekonomsku opravdanost.
Na upit postoji li mogućnost da se novcima iz Bruxellesa financira neumski "koridor", poput gradnje schengenskih prijelaza prema BiH, ministar Linić je istaknuo kako sada nisu bitni izvori financiranja, jer ih "imamo koliko hoćemo".
Ako ne budu bruxelleska bespovratna sredstva, bit će krediti europskih banaka s povoljnim kamatama pa ćemo se zadužiti i izgraditi taj 'koridor'", rekao je Linić. (Hina)
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.