Strani su gosti prepoznali naše stručnjake, našu uslugu, ali i naše cijene. Najčešće se odlučuju za usluge stomatologa te za estetske zahvate koji u pravilu stoje dvostruko manje nego u zemljama iz kojih dolaze. Najčešće nam dolaze iz susjednih zemalja i tu na Kvarneru spajaju ugodno s korisnim - odmor i zdravlje.
Takvu uslugu traži sve više turista. Pojedine naše poliklinike već su postale pravi brend no za daljnji razvoj ovakve vrste turizma nužno je brendirati cijelu zemlju ili regiju.
>> U turizmu predviđene investicije vrijedne sedam milijardi eura
Osim dentalne i estetske medicine u dobrom se smjeru razvija i oftalmologija, rehabilitacijska medicima, a ne treba zaboraviti da naša blaga klima pogoduje liječenju cijelog niza bolesti te da imamo mnogobrojna poznata lječilišta.
Ograničavajući faktor, kažu nam jest povezanost Hrvatske i to low cost zračnim kompanijama pa nas tako najčešće posjećuju naši susjedi kojima putovanje automobilom ne traje dolje od 3 do 4 sata. No uspijemo li se zaista brendirati kao odredište zdravstvenog turizma otvara se tu prostor za još mnoge grane i medicine i turizma. I to tijekom cijele godine.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook