- Sigurno se neće dogoditi da ćemo mi proizvoditi dovoljne količine mlijeka, a da ga nećemo moći plasirati. Uvjeren sam da će i Lactalis i Vindija i ubuduće kupovati domaće mlijeko, tako da Dukatovi kooperanti, kao ni tvrtka i i radnici, nemaju razloga za strah jer Lactalis namjerava zadržati cijelu proizvodnju i očuvati brandove Dukata, odgovorio je Čobanković na pitanje boji li se da se s Lactalisovim ulaskom na naše tržište povećava mogućnost da će jeftinije uvozno mlijeko istisnuti domaće proizvođače iz igre.
Na pitanje na ćemu temelji taj optimizam, Čobanković je odgovorio da je cijena domaćeg mlijeka konkurentna, što je u tom segmentu priče vrlo važno.
- Nizom financijskih ulaganja same države, poticaja, nepovratnih sredstava za investicije, povoljnih kreditnih linija, mi smo cijenu domaćeg mlijeka doveli na razinu konkurentnosti i u tom smjeru samo treba nastaviti, kako bi ona ostala konkurentna i kako bi se mliječni sektor, izuzetno važan za strateški razvoj prehrambene industrije i cijelog gospodarstva, nastavio dalje razvijati, pojasnio je Čobanković.
Osim toga, dodao je, u posljednjih nekoliko godina i kvaliteta hrvatskog mlijeka višestruko se poboljšala, što je također važan čimbenik koji utječe na plasman mlijeka na tržištu. Sa svime time su, tvrdi, upoznati i vlasnici Lactalisa koji, kaže, namjeravaju iskoristiti hrvatsko tržište kao 'odskočnu dasku' za tržišta regije.
- To je velika kompanija, druga je u ukupnom mliječnom sektoru u svijetu, prva u Europi, u 2006. godini prihodi su joj dosegli 9 milijardi eura, zapošljavaju 29 tisuća radnika i u posao ne ulaze neozbiljno. Ja sam zadovoljan i pojedinim stavkama ugovora o preuzimanju koje sam danas vidio i nema razloga da im ne vjerujemo, rekao je Čobanković.
Kao svojevrsna potvrda tih riječi je i izjava predstavnika Lactalisa, koji su danas najavili da žele od Dukata napraviti središte mljekarske industrije u regiji.
Na pitanje što kaže na prigovore iz HSS-a i HSLS-a, koji su sastanak s vodećim ljudima Lactalisa nazvali vatrogasnom mjerom, odvratio je da može netko zvati to kako hoće.
- Uvijek postoji mogućnost da se nešto na tržištu promijeni pa i u negativnom smjeru po hrvatski mljekarski sektor. No, pametnim razvojem i brigom za njega, uvjeren sam da nema razloga za strah tog dijela prehrambene industrije, zaključio je Čobanković.