Telefonom ili uživo - Matein je posao pomoći građanima da ostvare svoja europska prava. Po pravni je savjet došla i Karmela. 'Jako korisno, tako da mislim da će to biti od koristi za sve u Hrvatskoj', kazala je Karmen iz Zagreba.
U Kući Europe svakodnevno dobiju desetke zašto i daju jednako toliko zato. 'Najčešće su to pitanja pravne prirode, vezano za dugotrajne sudske procese, vezano za nepravomoćne i pravomoćne odluke s kojima ljudi nisu zadovoljni', kazala je Morana Bajić, voditeljica info-centra.
>> Odgoda Zakona o informiranju potrošača produžit će varanje kupaca
Neka se pitanja ipak izdvajaju. 'Da li sad čovjek smije preko granice prevoziti pedeset litara šljivovice i pedeset šteka cigareta', dodala je Bajić. U informiranju građana pomažu i brošure. Europska komisija u planu ima stimuliranje zapošljavanja mladih. 'Posebno prvom zapošljavanju jer se to pokazalo kao velik problem', kazao je Branko Baričević, voditelj predstavništva EK.
Građani sve informacije mogu dobiti i na internetu, a uskoro i u deset info centara koji će se otvoriti diljem Hrvatske.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook