Božićni shopping

Kreće mjesec najveće potrošnje: Hoće li Hrvati ove godine manje trošiti?

Slika nije dostupna
Počeo je prosinac - mjesec u kojemu se najviše troši. Građane su diljem Hrvatske već počeli mamiti lijepo uređeni izlozi i šarene reklame. No, novca nema kao nekad. Kriza se u mnogim kućanstvima itekako osjeti.

Prvi je dan prosinca, a božićni elementi na svakom kutu. Mnogi su se već bacili i u šoping. Ovisno o mogućnostima, tako će se i trošiti. Već tradicionalno najviše se troši u prosincu. Ne samo po gradskim štandovima, već i po trgovačkim centrima. Iako, već mjesecima se osjete promjene potrošačkih navika.

'Ljudi se naravno okreću akcijama, artiklima nižih cijena, rasprodaje će ranije početi, ali božićni ugođaji neće izostati', kaže predsjednik uprave jednog trgovačkog centra Slobodan Školm.

>> Božić stigao i u Zagreb: Upaljena prva adventska svijeća

Već tradicionalno najviše se troši u prosincu. Ne samo po gradskim štandovima, već i po trgovačkim centrima. Iako, već mjesecima se osjete promjene potrošačkih navika. 'Hrvatsko društvo je raslojeno, pa zbog toga izgleda kao da je potrošnja velika, jer jasno da postoji onaj dio građana koji i dalje mogu trošiti bez problema, međutim sve je veći broj onih koji ne mogu trošiti', smatra profesorica Marijana Ivanov.

U mjesecima, poput prosinca, kada si svi žele priuštiti nešto, mijenjaju se samo navike. Potrošnja očito ostaje, pomiče se samo u jednom smjeru i to prema nižim cijenama.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Povezane teme