POrast vidljivosti

Hrvatska iznad prosjeka po zastupljenosti žena u medijskom prostoru: "Najvažnije je kako progovaramo o problemima koji muče žene"

Trebat će najmanje 67 godina da se smanji prosječna razlika u rodnoj ravnopravnosti u tradicionalnim medijima.

Poručila je to zastupnica u Europskom parlamentu Sunčana Glavak na Konferenciji o budućnosti Europe 'Žene u medijskom prostoru'.

"U medijskom prostoru još uvijek prevladavaju stereotipi što pokazuju i istraživanja. Žene dominiraju u socijalnim temama, a mnogo manje u temama u kojima volimo reći da govore o pozicijama moći ili se donose odluke", rekla je eurozastupnica Glavak.

Europska unija bilježi porast vidljivosti žena u medijima, a Hrvatska se izdiže iznad europskog prosjeka. Žene čine 36% udjela u prilozima tri najgledanije informativne emisije, najčešće unutar znanstvenih i zdravstvenih tema.

"Mi imamo na svim istaknutim pozicijama žene. Ali mislim da je zapravo sa strane nas kao medija najvažnije kako mi progovaramo o problemima koji muče žene u RH i kako tražimo da se nalaze rješenja za njih", poručila je Ksenija Kardum, direktorica informativnog programa Nove TV.
 

Vijesti gledajte svakog dana na Novoj TV, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.

Propustili ste vijesti? Pogledajte ih besplatno na novatv.hr