I ove su godine održani Dani komunikacija u Rovinju: tri dana tijekom kojih su profesionalci iz medijske i oglašivačke industrije te ključni marketinški stručnjaci imali priliku razmijeniti iskustva, komentirati nove trendove i predstaviti nove ideje.
Nova TV je tijekom sva tri dana imala promotivan prostor u kojem su svi posjetitelji mogli uživo iskusiti 3D tehnologiju koju koristi u informativnom programu. Osim toga Nova TV je predstavila i dvije aplikacije koje su omogućile posjetiteljima da pobliže upoznaju lica informativnog i zabavnog programa s kojima svakodnevno provode vrijeme putem malih ekrana. Na taj su način kolegama iz industrije još jednom potvrdili da je Nova TV lider u svim segmentima poslovanja pa tako i u tehnološkom aspektu, u kojem već dugi niz godina postavlja trendove na tržištu te u razvoju digitalnih platforma koje također kontinuirano razvija već dugi niz godina.
Tri dana komunikacijski stručnjaci su raspravljali o ključnim temama: učinkovitosti medija, uspješnosti oglašivača i učinku samih promotivnih kampanja te o izvoznom potencijalu hrvatske kreativne industrije. Tema koja je dominirala u formalnim i neformalnim kanalima je o snazi i dosegu oglasa na televiziji i onima na internetu. Upravo na tu temu održan je i panel zadnjeg dana konferencije na kojem su sudjelovali stručnjaci iz svih grana industrije među kojima i Vedran Vereš, voditelj odjela istraživanja Nove TV.
Vereš je tijekom panela istaknuo da samo Nova TV grupa pred malim ekranima okuplja 2,2 milijuna gledatelja, što predstavlja pola hrvatske populacije. Osim toga podatcima je podupro tvrdnju da je TV najučinkovitiji medij: „ 3,9 milijuna ljudi oglašivač može doseći putem TV oglasa, njih 3,7 milijuna samo putem Nova TV grupe. Putem interneta može doseći 60% manje ljudi.“ rekao je Vereš. Jasni podaci doveli su do neupitnog zaključka da iz aspekta oglašivača nije moguće napraviti uspješnu kampanju bez televizije.
Zaključak konferencije 'Dani komunikacija' na temu medija je vrlo jasan: televizija je neprikosnoveno najučinkovitiji i najsnažniji medij u Hrvatskoj.