Zajedno s partnerom iz Kine - Badel osniva tvrtku na tom golemom tržištu. Planovi su veliki, a već na samom početku Badelelov će se izvoz udvostručiti. 'Stavili smo u plan milijun i pol eura do kraja ove godine i nakon toga vrlo progresivan rast, vrlo progresivan', ističe Srđan Oreb, generalni direktor Badela.
'To je tvrtka koja ima dugu povijest, različite vrste alkoholnih pića i vrhunsku kvalitetu. Mislim da će kineski potrošači biti oduševljeni hrvatskim proizvodima', smatra Zhang Zhuben. Najviše nade polažu u vina i pelinkovac. 'Pelinkovac je dobar za zdravlje, vjerujem da su hrvatski muškarci visoki, a djevojke zgodne zbog pelinkovca', zaključio je Zhuben.
Riječ je poslu na kojem se dugo radilo, a koji bi osim Badelu trebao otvoriti put i drugim domaćim proizvođačima vina. 'Cilj je da preko Badela da povučemo i ostalu proizvodnju, prvenstveno tu mislim na proizvodnju vina u Hrvatskoj, za koju svi znamo da ima velikih problema s viškom zaliha', rekao je Oreb.
Možda to poboljša sliku robne razmjene. Ona je prošle godine iznosila, ukupna robna razmjena milijardu i 478 milijuna dolara. Od toga je izvoz bio 37 milijuna dolara. Porazno je što u Kinu gotovo isključivo izvozimo sirovinu, a ne gotove proizvode. Na ovom velikom tržištu ima mjesta za sve. Interes s druge strane postoji, nedostaje ZR samo političke volje.