Tijekom posjeta centru njezina je kći nestala, a kad je majka zamolila djelatnicu infopulta da to preko razglasa objavi, djelatnica joj je poručila kako to pravila centra ne dozvoljavaju .
Djevojčica je srećom ubrzo pronađena, ali majka ističe kako je takva politika centra poražavajuća.
Njezinu objavu prenosimo u cijelosti. Za komentar smo se obratili i trgovačkom centru te ćemo njihov odgovor objaviti po primitku.
"U subotu sam imala situaciju u kojoj sam razočarana reakcijom od strane Ztc-a. Imam djevojčicu s poteškoćama u razvoju koja ne govori. Došla sam reći vašoj djelatnici na info pultu da mi je nestala i zamolila da preko razglasa kaže da je nestala neverbalna djevojčica, dala opis i da ako je netko nađe da je dovede do info pulta. Ali dobila sam odgovor da se to ne smije po vašim pravilima preko razglasa. Vrijeme teče a iako sam pitala da ja tražim da stavi na razglas djelatnica mi odgovara da ne može.
Ovo nije uobičajena situacija ali meni je svaka sekunda bitna jer mogla je ući u lift i izletiti pod auto u garaži ili pasti po pokretnim stepenicama ili nešto treće. Srećom našla sam je (cijela drama je trajala manje od 10 minuta) i dolazim do info pulta reći to a tek tada uopće dolazi zaštitar koji ju je valjda trebao tražiti. Znam da sam ja odgovorna što mi je nestala ali vaša politika da tako nešto ne može preko razglasa je poražnjavajuća"