Marina Lovrić-Merzel, kandidatkinja koalicije 'Sigurno najbolje' za županicu Sisačko-moslavačke županije, prijavila je DORH-u i USKOK-u da je njezin protukandidat iz HDZ-a Ivo Žinić prijavio lažne troškove marketinške promidžbe u kampanji.
Naime, HDZ-ov Žinić je, tvrdi koalicijska kandidatkinja, prijavio kako je u kampanji platio samo jedan sat emitiranja spota na reklamnom zaslonu, koji se nalazi u središtu Siska, u iznosu 623 kune, no kako se taj reklamni spot vrti već dva mjeseca, tvrdi Lovrić-Mezel.
Direktor sisačke tvrtke Gradske tržnice, koji iznajmljuju te reklamne zaslone, ujedno i sisačko-moslavački dožupan Veljko Krapljan, kaže pak kako je iznos od 623 kune zapravo zakup za dvotjedno emitiranje, a kako se dotični spot stalno vrti 'jer nitko drugi nije pokazao interes, niti zakupio'.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook