"Nešto zbilja važno"

Kampanja Bračkih pupoljaka osvojila nagradu Međunarodne udruge za odnose s javnošću

Brački pupoljci Foto: brački pupoljci/DNEVNIK.hr
Kampanja "Nešto zbilja važno" osvojila je nagradu Međunarodne udruge za odnose s javnošću (IPRA), Golden World Awards for Excellence, postavši tako jedna od nekoliko kampanja u Hrvatskoj i regiji kojima je to pošlo za rukom, priopćeno je u petak.

Udruga roditelja djece s teškoćama u razvoju Brački pupoljci u suradnji s agencijom CTA komunikacije kroz tu se kampanju izborila prošle godine za izmjenu Zakona o prijevozu u linijskom i povremenom obalnom pomorskom prometu čime je omogućen besplatan trajektni prijevoz djeci s teškoćama u razvoju sa svih hrvatskih otoka na prijeko potrebne terapije na kopnu.

Kampanja "Nešto zbilja važno" nagradu je osvojila u kategoriji odnosa s javnošću za nevladine udruge, a izvršni direktor komunikacijske agencije CTA komunikacije, Gordan Turković kazao je kako osvojena nagrada znači da je struka potvrdila kako su vrijednost zastupane u kampanjii univerzalno prepoznate.

"Više nikad nijednom djetetu s teškoćama u razvoju i njihovim roditeljima ne smije biti uskraćena prilika za normalan život. To će zauvijek ostati nešto zbilja važno", istaknuo je u priopćenju.

Golden World Awards for Excellence je najuglednija nagrada u svijetu odnosa s javnošću koju od 1990. dodjeljuje Međunarodna udruga za odnose s javnošću (IPRA), promičući izvrsnost i etičnost u odnosima s javnošću.

Kampanja je ranije ove godine osvojila i krovnu hrvatsku nagradu za odnose s javnošću, Grand Prix Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) kao najbolji projekt unutar kategorije odnosa s javnošću u ustanovama, udrugama i nevladinom organizacijama, navodi se u priopćenju.

Povezane teme