Izborna kampanja, kao i pretkampanja, vodit će se i na društvenim mrežama. Provjerili smo koliko su stranke i političari uopće svjesni tog snažnog alata koji omogućuje izravnu komunikaciju s biračima i koliko ga koriste.
Koševi su se posljednjih dana zabijali oko fotografije predsjednika HDZ-a Tomislava Karamarka, na kojoj se rukuje s košarkašima, a koja je nakon poraza od Češke uklonjena s njegovog Facebook profila. SDP je reagirao odmah.
Pogledaj na Twitteru
Fotografija je vraćena uz drugačiju poruku.
[PODRŠKA] Tko ne zna prihvatiti poraz, pobjedu nije niti zaslužio. Mlada je to i perspektivna momčad. Uz uporan rad i...
Posted by Tomislav Karamarko on 13. rujan 2015
SDP je reagirao i na neprimjeren status svojeg manje poznatog člana o izbjeglicama.
SDP osudio Facebook objavu Dubravka Peroša: Njegov stav o izbjeglicama je sramotan
Dvije stranke, osim politički, razlikuju se i po aktivnostima na Twitteru. HDZ ima 2515 tweetova, i 1548 pratitelja. SDP 2975 objava i dvostruko više pratitelja, njih 3250.
'Morate odgovarati na teška, kritična i svaka druga pitanja, i to je bit stvari, da ste u mogućnosti da vam ljudi mogu reći što zaista misle o vama. Da, mi to radimo kontinuirano', kaže glavni tajnik SDP-a i direktor kampanje Igor Radovan. Ne čudi zato to što je upravo SDP-ova Marija Lugarić među najaktivnijim saborskim zastupnicima.
Odmah nakon nje je Jadranka Kosor. Objavila je 4228 tvitova, a ima 5976 pratitelja.
'Tko ne može u 140 znakova iskazati svoje mišljenje o najkompoliciranijoj poitičkoj temi, taj bolje da ni ne govori', smatra Kosor.
Sve popularnije su i videoporuke. Jedna takva, HNS-ova Srđana Gjurkovića, pregledana je gotovo 35 tisuća puta. U kampanji za predsjedničke izbore, oba kandidata komunicirala su s biračima na društvenim mrežama i bila izjednačena, pa će se bez sumnje i za sljedeće izbore dio kampanje odvijati upravo na društvenim mrežama.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook