Kalmeta je dodao kako bi negdje u proljeće 2009. trebali početi radovi i na temeljima duž cijele trase mosta.
Predsjednik Hrvatskog sabora kazao je kako je ovaj projekt od povijesnog značaja jer izgradnjom mosta kopno-Polješac hrvatski jug izlazi iz prometne izolacije.
"Ovo je projekt koji će razriješiti mnoga pitanja koja zapravo još nisu riješena oko trase Jadransko-jonske autoceste preko ovog područja, bez obzira kuda će trasa prolaziti. Iduće godine počet ćemo graditi dionicu autoputa od Osojnika prema Dolima a ovim mostom rješavamo vrlo bitno pitanje", naglasio je Bebić i dodao kako je do sada u Hrvatskoj izgrađeno 1.700 kilometara autocesta te preostaje završetak autoceste do Dubrovnika, potom autoceste Zagreb-Sisak i spojnice Žuta Lokva.
"U nekoliko posljednjih godina definirali smo sve krupne projekte cestovne infrastrukture", zaključio je Luka Bebić.
Ugovor o izgradnji mosta kopno-Pelješac Hrvatske ceste kao investitor radova potpisale su lani 18. listopada a projekt je izradio Zavod za konstrukcije Građevinskog fakulteta u Zagrebu. Ugovoreni rok završetka radova je 48 mjeseci a vrijednost investicije 1,945 milijardi kuna. Most je dugačak 2.404 metra, širok 21 a najveća visina mu je 55 metara.
Uz Bebića i Kalmetu, gradilište su obišli saborski zastupnici te gradonačelnici i načelnici općina Dubrovačko-neretvanske županije, investitori, projektanti i izvođači.