No, za Upravu HAC-a, koju već duže vrijeme potresaju brojne afere, loših vijesti ministar još nema. Uprava, koja je bojenje tunela plaćala čak šest, a dionicu autoceste dva puta skuplje i dalje je netaknuta. Nokte zbog HAC-a resorni ministar Božidar Kalmeta još ne grize. To javno poduzeće koje iz proračuna na godinu troši milijarde kuna smatra tek dijelom svoga posla. 'Ne bi da imam pet doktorata i ne znam da sam kolko pametan, sve moglo stati u ovu glavu i znati sve. Prema tome, a nisam ni jedno ni drugo, niti imam pet doktorata, niti sam nešto posebno... niti sam supermen. Ali zato postoji sustav i zato postoje Uprave', pojasnio nam je Kalmeta.
>> HAC je bojanje tunela platio dva puta?!
Hac-ove direktore proziva se zbog brojnih nepravilnosti, skupocijenog bojenja tunela, pogodovanja u javnoj nabavi, sporne kupovine automobila, fiktivnog zapošljavanja Josipa Pocrnića te korupcija pri zapošljavanju na naplatnim postajama. U neke od njih ministar očito ni sam ne vjeruje. 'Naše građevinske tvrtke i te kako dobro konkuriraju i van Hrvatske, pobjeđuju i tamo na međunarodnim natječajima. To samo govori da se radi o kvalitetnim tvrtkama', naglasio je Kalmeta. U kvalitetu ugovora koje je s njima potpisivao HAC, posumnjao je europski antikorupcijski Ured OLAF pa je i naša policija pokrenula istrage. Kalmetin čovjek u nadziranju HAC-a zatražio je od Uprave da istraži samu sebe.
'Ja sam pismeno zatražio da mi se rezultati interne istrage dostave na znanje. A što se tiče policijskih to ne bi želio komantirati, a ukoliko ja osobno budem pozvan vrlo rado ću se odazvati tome', rekao je Zdravko Livaković, predsjednik NO HAC-a. Unatoč slaganju, rezolutnost prema događajima u HAC-u, Kalmeta ne pokazuje. U suprotnom, istraga u HAC-u već bi bila gotova.