Nekadašnji dugogodišnji šef Hrvatskih cesta Josip Škorić danas je ponovno uhićen u akciji USKOK-a nakon što je već jednom bio uhićen u rujnu prošle godine, a oba puta je do privođenja došlo zbog sumnje na koruptivne radnje.
Tada je u pitanju bilo namještanje poslova HC-a za tvrtku Osijek koteks, koju vodi Zoran Škorić, bratić Ivana Škorića, te tvrtku Structivo, koju je vodila Sanda Bajtl. Uz tada uhićenog Ivana Škorića uhićeni su i Zoran Škorić i Sanda Bajtl.

No tko je uopće Josip Škorić? Taj dugogodišnji HDZ-ovac godinama je radio u građevinskom sektoru prije nego što je preuzeo čelno mjesto Hrvatskih cesta. Nakon završetka Građevinskog fakulteta u Osijeku zaposlio se u građevinskoj tvrtki Gradnja Osijek, odakle nakon godinu dana prelazi u Inu na mjesto voditelja Predstavništva INA Konzalting Osijek. Ondje se zadržao tri godine, a onda je prešao u javnu službu.
U Osječko-baranjskoj županiji tri je godine bio stručni savjetnik za infrastrukturu u Zavodu za prostorno uređenje, zatim je pet godina zasjeo na mjesto pročelnika Ureda za obnovu i razvoj Osječko-baranjske županije, a nakon toga godinu dana bio je pročelnik Agencije za razvoj Osječko-baranjske županije.
HDZ gubi vlast u županiji 2002., pa Škorić silazi stepenicu niže, na razinu gradskog komunalnog poduzeća Unikom, gdje vodi njegov sektor za građevinarstvo.
Strelovit uspon
U studenom 2005. snažnije se politički aktivira u stranci, pa na unutarstranačkim izborima ulazi u vodstvo osječkog HDZ-a, a u isto vrijeme postaje i šef Ispostave Hrvatskih cesta u Osijeku. Već 2008. postavljen je u Upravu Hrvatskih cesta, još tri godine kasnije odrađuje svoj prvi skraćeni mandat na čelu Uprave Hrvatskih cesta od 2011. do 2012., gdje ga je postavila vlada Jadranke Kosor, a smijenila vlada Zorana Milanovića.
Ipak, SDP-ova Uprava Hrvatskih cesta Škorića je nagradila visokom pozicijom direktora Sektora za održavanje i promet, na kojoj je dočekao 2015. dolazak Tomislava Karamarka i HDZ-a nazad na vlast, a uskoro i Andreja Plenkovića, koji su svi držali Škorića na visokoj poziciji u HC-u, piše Telegram.
Josip Škorić 2017. godine dolazi na čelo Hrvatskih cesta, gdje nije privlačio pozornost javnosti zbog ničega osim svojeg posla, a pod to je spadala i izgradnja Pelješkog mosta, na koju je osobno bio jako ponosan. Mjesec dana prije uhićenja iznenada je dao ostavku iz osobnih razloga. Tada se govorilo da je ostavku ponudio još u svibnju 2024., ali ga nitko nije shvaćao ozbiljno.
Forbes Hrvatska već je isti mjesec doznao da Škorić ipak nije sasvim otišao iz Hrvatskih cesta, nego se zadržao na mjestu savjetnika na javnosti nepoznatoj plaći. Dok je bio na čelu HC-a, zarađivao je netoplaću od 4889,81 eura.