NEUGODNO IZNENAĐENJE u Novoj Gradišci

''Jedan gost je vidio crva u kikirikiju, pa drugog i onda su svi počeli tražiti''

Neugodno iznenađenje doživjeli su gosti jednog ugostiteljskog objekta u Novoj Gradišci.

Ondje su iz kikirikija kupljenih na rinfuzu u obližnjem trgovačkom centru, počeli izlaziti crvi.

U ponedjeljak navečer, naš sugovornik Darko izašao je u ugostiteljski objekt na piće. U maniri dobrog domaćina, vlasnik objekta gostima je uz piće želio poslužiti i grickalice, između ostalog i kikiriki. No, kad su se počeli gostiti finim slanim girkalicama, primjetili su da se osim poznatog hrskavog okusa, u zdjelici nalaze, ni više ni manje nego - crvi!

''U jednom ugostiteljskom objektu u Novoj Gradiški pronašli smo crve koji su izlazili iz kikirikija kupljenog u jednom trgovačkom centru na rinfuzu. Kikirikijem je gazda između ostalih grickalica počastio goste. Jedan gost je vidio jednog crva, pa drugog i onda su svi počeli tražiti. Ja sam ih pronašao tri. Koliko sam ih prije pojeo - ne znam'', ispričao je za Dnevnik.hr Darko iz Nove Gradiške.

Darko je fotografirao ambalažu s naljepnicom, u kojoj se kikiriki nalazio i poslao je u našu redakciju. Preostali kikiriki koji je ostao, vraćen je u trgovački centar uz povrat novca.

Međutim, smatra Darko, nije se isplatilo vraćati u trgovački centar, trošiti benzin i vrijeme da bi se dobilo natrag tih nekoliko kuna koliko je koštao crvljivi kikiriki.

U društvu za zaštitu potrošača ''Potrošač'' rekli su kako se osim svote kojom smo platili oštećenu robu, prilikom reklamacije može tražiti i dodatna naknada, a u duhu dobrog poslovanja, trgovac u pravilu radije još nešto pokloni oštećenom kupcu nego da se suočava s tužbom koja može uključivati i tužbu za ugrožavanje zdravlja.

''Treba čuvati račun i reklamirati proizvod kod trgovca. Pritužbu poslati ili putem pošte ili direktno kod trgovca, a trgovac je dužan odgovoriti u roku od 15 dana. Može se tražiti povrat novca i naknada pretrpljene štete. Ukoliko to trgovac odbije, kupac može podignuti privatnu tužbu u koju može, na primjer u ovom slučaju uključiti i tužbu za opasnost za zdravlje. U dobrom poslovnim odnosima, trgovac gleda kako da sanira štetu i kupcu odmah vrati novac, gleda hoće li mu dati kakav poklon ili dati popust...'', rekli su u društvu Potrošač.

Dakle, ako ste oštećeni na ovakav način, nemojte se ustručavati tražiti i više od onoga koliko ste platili proizvod.