Kako je opisala, razlog kašnjenja bio je problem s rampom koja se zaglavila, a trajekt je na kraju zbog svega okrenut. Na snimci koju je poslala jasno se vidi kako jedan od članova posade broda pokušava odblokirati rampu, ali bez uspjeha.
No, današnje kašnjenje nije jedini problem Farosa, smatra putnica.
"Pompozno najavljivan, a niti je brži niti bolji od drugih, već gori. Nema lifta što znači da stari, bolesni, nemoćni, osobe s invaliditetom, majke s kolicima i svi koji imaju teški kufer imaju silne poteškoce doći do salona“, napominje čitateljica i dodaje kako je sporni trajekt otvorenog tipa u koji stane dosta automobila, ali oni za nemirnog mora praktički budu okupani visokim valovima.
"Trajekt je totalni promašaj", poručila je.
Jadrolinija: "Faros ima najviše ocjene"
Iz Jadrolinije su na upit DNEVNIK.hr-a potvrdili kako je trajekt zaista u polasku kasnio 32 minute te su zbog istog uputili ispriku putnicima. Ipak, zasad nisu odgovorili o razlogu kašnjenja niti potvrdili da se ono dogodilo zbog problema s rampom.
O pritužbama na funkcionalnost trajekta odgovaraju kako je Faros od iskusnih posada Jadrolinije ocijenjen s najvećim ocjenama te je u dosadašnjoj plovidbi dokazao iznimne sposobnosti.
Što se tiče pristupa salonu osoba s invaliditetom i teže pokretnim putnicima, poručuju da je brod opremljen pokretnim stepenicama, a posada osobno stoji na raspolaganju za pomoć i asistenciju osobama s invaliditetom.
Inače, trajekt Faros u Jadolinijinoj floti je od prošle godine.