Kopanjem kanala sve do gradske jezgre Pag bi ostao rascijepljen na dva dijela. Pažani se protive ne zbog ekologije, što je običaj kod zaustavljanja velikih projekata, već zbog, kako tvrde, čiste - ekonomije. 'Uz buku strojeva i kamiona i uz more žute boje čisto sumnjam da bi turisti dolazili', kazao je Pažanin Franći Bukša.
Plan kaže da bi se kanal koji bi omogućio ulazak brodova u Pag s dvije strane, marinu i stotine apartmana gradio 7 godina. Gubitke zbog zastoja turizma na Pagu, uvjeravaju, zbrajali bi još koju godinu više. 'I Paški most su htjeli izgraditi za dvije godine pa su ga gradili četiri'.
Svoju računicu o 600-700 novih radnih mjesta ima i druga strana koja je projekt opet stavila na dnevni red. Ali danas su bili bez pojašnjenja. Uskoro će, kažu o svemu pitati svoje građane. No, građani su, naglašavaju, već rekli svoje. 'Od 2.900 stanovnika 2.112 ih je potpisalo peticiju protiv', kazao je Marijan Paro.
Trežak zadatak bio je pronaći afirmacijsku grupu, tj, poklonike gradnje kanala, no ima i takvih.
Na otoku za sada ostaju u neizvjesnosti. Hoće li minimalno sedam godina trpjeti značajnije turističke gubitke ili će se nekoj drugoj generaciji nakon izgradnje, apartmanizacija i ulaganje u luksuzni turizam, ipak isplatiti.