ACI je u Slanom trebao otvoriti novu marinu, prvu izgrađenu nakon 25 godina. Marina je izgrađena, ali ne i 500 metara pristupne ceste. Spor je u tome tko će platiti cestu, općina ili ACI. Kako ceste nema, nema ni otvaranja pa je ACI organizirao obilazak marine u koju je investirano 60 milijuna kuna.
Prazna ACI Marina 'Veljko Barbieri' u Slanom - a mjesta za 200 brodova. 'Već imamo brodove koji su planirali doći, čekaju u našoj marini u Dubrovniku', kazao je Cvijeto Stjepović, voditelj posade ACI marine Slano.
Čekaju otvaranje marine - koje je trebalo biti u petak - umjesto toga samo obilazak za medije, jer ACI marina, vrijedna 60 milijuna kuna, nema pristupnu cestu, a time ni uporabnu dozvolu. A nema je jer nema dogovora između općine i investitora. Općina tvrdi ACI se obvezao izgraditi cestu.
'2005. kad je izrađena studija utjecaja na okoliš tamo se eksplicite navodi da će biti investitor za pristupnu cestu jer ta pristupna cesta ide više od 500 metara u samom obodnom dijelu marine i prilazi parkingu sa 100 parkirnih mjesta u marini', rekao je Nikola Knežić, načelnik općine Dubrovačko Primorje.
ACI marina danas ne želi potpisati ugovor o sufinanciranju izgradnje ceste u vrijednosti od 2.700.000 kuna. Direktorica tvrdi - nema ovlasti potpisati takav sporazum.
'Imamo tehničku Vladu, tako da smo se mi našli u situaciji da ACI trenutno nema Nadzorni odbor', rekla je Doris Perušić, direktorica ACI-ja.
A novi nadzorni odbor bit će poznat 18. srpnja. Do tada - prepirke smiruje tehnički ministar Oleg Butković. 'Počeli su razgovori koji su naprasno prekinuti. Ja vjerujem slijedeći tjedan ministar Kliman i ja idemo u Slano i vjerujem da će doći do kompromisa', kaže Butković.
U državi bez jasnih pravila investitor i lokalna zajednica prepušteni su sebi, razgovorima, svađama, dogovorima. Sezona je stigla, a kompromis u Slanom odavno kasni.
Dnevnik Nove TV gledajte svakog dana od 19:15, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.
Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr