Milan Bandić (Milan Bandić 365 Stranka rada i solidarnosti) na YouTube-u je objavio predizborni spot naziva 'Radim više i od Japanaca'.
Kako spot izgleda najbolje da pogledate sami, a ono što je sigurno je da će ih biti još. Ovo je samo prvi iz serije promidžbenih spotova Koalicije za premijera.
'Manje je više'
A čini se da je moto svih stranaka i koalicija, kad je riječ o troškovima kampanja, manje je više. Iako po izbornoj jedinici mogu potrošiti najviše milijun i pol kuna, svi obećavaju da neće biti rastrošni.
HDZ je u kampanju krenuo plaćenim oglasima u novinama, čak i na talijanskom jeziku. Fokus je na Plenkoviću. U planu nije mnogo velikih skupova. Obećavaju transparentno financiranje, ali ne otkrivaju koliko će točno potrošiti.
Zoran Milanović građanima je već napisao i poslao pisma. Traži njihovu potporu, a s jumbo plakatima kreću idući tjedan. Narodna koalicija odlučila se za deset velikih izbornih skupova.
Bespoštedna borba za birače vodi se i na društvenim mrežama. Miro Kovač putem Facebooka naziva Milanovića kukavicom, zbog najava da više ne želi sudjelovati u sučeljavanjima. Plenković - mnogo suzdržaniji.
Milijan Brkić zna da ga do sabora vode samo birači pa njihovu potporu traži putem Facebooka. I manje poznata 14-ica na Bandićevoj listi - Đuro Lubura - u lovu je na glasove, sa zanimljivim plakatom.
Prvi na listama - mogu biti mirni.
Članovi Mosta s biračima na Pelješcu i Korčuli. Krenuli su s četiri kraja Hrvatske, a kampanju planiraju završiti u Zagrebu.
Najviše tri milijuna kuna planiraju potrošiti u Bandićevu stožeru. Kažu - nije vrijeme za masovne skupove, već drugačiju kampanju.
Kampanja je tek počela. Zasad skromna i tiha, no do kraja se možda i zapjeva kao nekad.