Iz ničeg u ništa. Tako Omišani zovu tunel koji se, zajedno s cestom, godinama gradi kako bi rasteretio gradske prometnice. No, to je tek dio jednog pomalo nevjerojatnog cestovnog projekta u koji je uloženo tristo milijuna kuna. I koji će neko vrijeme - zjapiti prazan.
Svjetlo na kraju tunela u Omišu ima potpuno drugo. Tunel Omiš je dugačak gotovo kilometar i pol i trebao bi biti završen za oko mjesec dana. No, postavlja se pitanje na što se ovaj tunel spaja budući da je s druge strane kamena klisura, ali i kanjon rijeke Cetine
I nema ništa što bi ih spojilo.
'U ovom trenutku kao što sam rekla Hrvatske ceste aktivno rade na izradi studije. Isto tako prikuplja se sva potrebna dokumentacija kako bi aplikacija mogla biti poslana prema EU fondovima', odgovorila je glasnogovornica Hrvatskih cesta Tamara Pajić na pitanje što se mostom preko Cetine i drugim dijelom obilaznice.
Teatar apsurda: Ova cesta nema ni početka ni kraja, i da, nalazi se u Hrvatskoj
Čeka se i izmjena prostornih planova Dugog rata i Podstrane. Dok se ne izgradi drugi dio obilaznice, ovaj već gotovo završeni zjapit će prazan.
'Ovo se ne može nikako iskoristiti, možemo jedino uzgajat gljive. Postoji drugo rješenje, mi smo ga dali kao prijedlog Ministarstvu pomorstva, prometa i veza, međutim u njihovim dogovorima s Hrvatskim cestama oni su to odbili zato što bi to ugrozilo njihovo', rekao nam je omiški gradonačelnik Ivan Kovačić.
U niti godinu dan drugi put: Zatvoren tunel Sveti Ilija
Kad će početi radovi na nastavku obilaznice u Hrvatskim cestama ne znaju. A dok se čeka obilaznica, tunel je već dobio naziv 'Iz nigdje u ništa', odgovara Omišanka Ksenija na pitanje kako ga zovu.
U dio omiške obilaznice, zajedno s tunelom, utrošeno je oko 300 milijuna kuna.
'Tunel koji ne vodi nigdje rekli bi mi, možda uskoro postane turistička atrakcija', kaže Ljubica iz Omiša.
Atrakcija kakve zasigurno nema nigdje u svijetu
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook