To su rezultati studije 'Analiza TV tržišta u Republici Hrvatskoj' koju je provela agencija za elektroničke medije, a odnosi se na razdoblje od 2006. do 2012. godine. Istraživanje je pokazalo da je televizija kao medij glavni izvor informiranja anketiranih građana, ali i medij kojem se najviše vjeruje.
S povjerenjem je rasla i gledanost, pa je Nova TV jedina televizija koja od 2006. godine bilježi rast gledanosti, dok u istom razdoblju ostale nacionalne televizijske kuće u Hrvatskoj bilježe pad. 2010. godine Nova TV postaje i vodeća televizija na tržištu. 'Ono što je odmah jasno je da je od 2006. do 2012. Nova TV ostvarila apsolutnu dominaciju na tržištu nacionalnih koncesionara i to u kako na cijelom danu tako i u prime timeu', rekao je Dražen Urch, AGB Nielsen Media.
>> Izbor PUBLIKE: Mislav Bago je NAJPOPULARNIJI hrvatski novinar
Prošle godine, primjerice, Nova TV preuzima gotovo 50% udjela u prvih 100 najgledanijih emisija, i to čak četiri u prvih šest, dok je Dnevnik Nove TV, izuzmemo li sportske događaje, najgledanija emisija (14,95% AMR-a, 39,85% SHR-a), stoji u izvješću.
Najviše građana vjeruje Novoj TV (30,6%), drugi je HRT (17,2%)
Istraživanje je pokazalo i da je televizija medij kojeg najveći broj građana koristi kao glavni izvor informiranja. Nakon toga po korištenju slijede Internet, radio i dnevne novine koje barem povremeno kao izvor informiranja koristi otprilike podjednak broj ljudi. 'Upravo za Novu TV možemo ustvrditi da je medij koji je uspio izgraditi najviši stupanj povjerenja u informacije koje prenosi. Naime, ukupno je 30,6% ispitanih navelo da najviše vjeruje Novoj TV (generalno, ili njenim pojedinim emisijama kao što su Dnevnik ili Provjereno). Na drugom mjestu je HRT kojeg je, kao medij kojem najviše vjeruju, izdvojilo 17,2% ispitanika', stoji u izvješću.
Izvješće navodi i kako je jedan od uspješnijih projekata na tržištu svakako portal za video na zahtjev NOVE TV pod nazivom OYO, koji osim sadržaja u tipičnom katalogu pružatelja medijske usluge na zahtjev, paralelno nudi i linearne TV kanale u stilu 'over-the-top'servisa naplatne televizije, 'Oyo Cinema' i 'Oyo family'.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook