Junad pri uzgoju ima poseban tretman. Kontrolira se što i koliko jede, a sve kako bi uskoro mogla imati etiketu stopostotnog hrvatskog mesa.
Uz to je pod stalnim nadzorom veterinara. Uvjeti su to koje je postavila Udruga Baby beef u želji da brendira hrvatsko juneće meso. 120 tisuća grla junadi na godinu, trebalo bi donijeti milijardu kuna prihoda.
Kvalitetu prepoznaju i stranci pa se čak polovica mesa izvozi. Živu junad traže iz Libanona, Egipta i Libije, a najekskluzivniji proizvod dry-aged streak već se proizvodi za talijanske restorane.
Oni neće biti rezervirani samo za restorane i hotele. Steakove, kažu, žele i na policama supermarketa, kako bi bili dostupni svima.
Dnevnik Nove TV gledajte svakog dana od 19:15, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.
Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr