Mala agencija, za velike uspjehe. Kreativna košnica "Bruketa i Žinić" postala je dio najveće grupe za komunikaciju na svijetu – WPP.
"Nama to otvara prostor za rast, za izvoz usluga, daljnje zapošljavanje raznih stručnjaka u Zagrebu te priliku za naš tim da radi s velikim klijentima u puno većem omjeru", objasnio je Davor Bruketa.
Svjetski lider ima puno posla. Za njega, u tri tisuće ureda diljem svijeta, radi 200 tisuća ljudi. Zagrebački ured bit će europski centar za digitalni marketing.
"Ideja je da fokus bude na Europi, ali i na ostatku svijeta, kako bismo znanje koje smo ovdje grupirali iskoristimo za sve članice Greya, Europe, ali i šire", rekao je digitalni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey, Ivan Kovačević.
Investicija koja pokazuje vjeru u Hrvatsku
Iza zatvorenih vrata tri se godine pregovaralo o preuzimanju, no financijska računica ostaje poslovna tajna.
"Ne možemo govoriti o brojkama, to je poslovna tajna. Činjenica da je ovo prva takva investicija u Hrvatskoj govori da jedna svjetska kompanija vjeruje u Hrvatsku, razvoj Hrvatske, kao i njene kreativne industrije", komentirao je Bruketa.
Njima ne nedostaje ideja, što se vidi i po radnom prostoru. Kvalitetu je pokazalo i ova investicija svjetskog igrača. Da je jedini način da se nešto dobro napravi potvrdio je i Bruketa. A njegova tvrtka će ga od sada raditi i za najveće svjetske kompanije.
Dnevnik Nove TV gledajte svakog dana od 19:15, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.
Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr