Ulazak na autocestu kod Blata na Cetini za mnoge koje smo danas zatekli na odmorištu, ne predstavlja problem pri uključivanju na autocestu, jer signalizacija je jasna. No, ima onih koji smatraju da bi mogla i signalizacija biti bolja. 'Recimo vani je to sasvim drugačije obilježeno nego što je kod nas i mislim da je malo to premalo obilježeno. Trebalo bi možda ljudima na ulasku u Hrvatsku dati brošuru', kazao nam je jedan od vozača, kojeg smo tamo zatekli.
Tragične posljedice
No, nesreću prije osam dana skrivio je vozač koji se jednostavno polukružno okrenuo i nastavio 30-ak kilometara voziti u suprotnom smjeru. Posljedice su bile tragične, dvoje poginulih i dvoje teško ozlijeđenih. Samo pet dana nakon toga, ponovno je uočen vozač kako vozi u suprotnom smjeru u blizini istog mjesta, na sreću ubrzo je sam uvidio pogrešku i odmah se okrenuo. Pa ponovno sinoć, oko devet sati, su vozači zvali 112. No opasnost je brzo prošla.
'Signalizacija u skladu s pravilima struke'
'Imali smo pet dojava, a već u slijedećoj minuti u biti dobili smo dojavu građanina da je vozilo koje se kretalo zabranjenim smjerom da je usporilo i da je se okrenulo na autocesti i vratilo se ponovno u pravcu kretanja', rekao je Petar Škorić, iz županijskog centra 112 u Splitu. U hrvatskim autocestama tvrde da je signalizacija postavljena u skladu sa svim pravilima struke. No, izradili su kažu još nekoliko dodatnih projekata kako bi pojačali sigurnost.
Dodatna signalizacija
'Postavit će se ploče koje će još dodatno upozoravati vozače da mogu ući u krivi smjer na samim izlazima s naplatnih kućica na autocestu, znači na krakovima kojima je smjer zabranjen bit će dodatno postavljene velik ploče sa znakom zabrane, kazao nam je Damir Vrban, šef odjela za prometnu opremu HAC-a. Možda će to spriječiti vozače koji ne čitaju znakove. Naime, od prvog sječnja 2005. na hrvatskim autocestama se dogodilo 14 prometnih nesreća koje su uzrokovane vožnjom u krivom smjeru.