Sinoć su u sklopu Dana komunikacija u Rovinju dodijeljene nagrade za najučinkovitije marketinške kampanje unutar zadnjih godinu dana – Effie 2015.
Imago reklamna agencija, koja je na prošlogodišnjoj IdejiX odnijela titulu Agencije godine, sada je s osvojenom Grand Prix nagradom, dva Zlatna i jednim Srebrnim Effijem postala apsolutni pobjednik i dokazala da kreativnost njihovih kampanja donosi i najbolje prodajne rezultate.
Effie Grand Prix, kao i Zlatni Effie u kategoriji hrane je dodijeljen Čipi Čips kampanji CROmpiri koja na duhovit način, koristeći hrvatske stereotipe ističe jedinstvenost ovog proizvoda, a to je da sadrži 100% hrvatski krumpir.
Zlatni Effie je Imago osvojio za kampanju povodom 120 godina Saponije - ‘Nestale čarape’, a Srebrni Effie za kampanju humanitarnog karaktera ‘Suglasnik za život’ koja potiče ljude na javno pokazivanje stava o doniranju organa.
Zanimljivo je da su sve nagrađene kampanje ujedno ušle i u finale natjecanja
IdejaX i konkuriraju za kreativna priznanja, što dokazuje da je za učinkovitu
komunikaciju prije svega potrebna hrabra i kreativna ideja.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook