Cilj igre je kroz priču, nadovezujući se jedni na druge, ispričati vlastitu bajku. Kreiranjem lika, istraživanjem čudesnog svijeta te rješavanjem različitih zadataka Čiri-biri bajka osim mašte potiče verbalno i emocionalno izražavanje
''Mojoj prvoj zaposlenici prvi radni dan bio je upravo igranje! Kada nam nedostaje inspiracije i kreativnosti, sjednemo za stol i počnemo se igrati. Nakon toga se uvijek rode nove kreativne ideje i rješenja'', objašnjavaju iz kreativnog studija.
Čiri-biri bajka nastala je u suradnji s Učiteljskim fakultetom kako bi bila u potpunosti prilagođena djeci i njihovim potrebama. ''Kada smo na Interliberu 2019. godine imali premijeru Čiri-biri bajke, nismo očekivali toliko pozitivnih komentara i oduševljenja, najviše kod učitelja, psihologa, logopeda i knjižničara koji svakodnevno rade s djecom. Oni su nam tada ukazali na mnoge koristi koje igra pruža i na koje im sve načine može pomoći u radu s djecom'', kažu i dodaju da je nakon toga uslijedila preporuka Ministarstva znanosti i obrazovanja zbog koje se danas mnoge škole služe Čiri-biri bajkom u nastavnim i izvannastavnim aktivnostima.
''Gradivo lektire već se sada može uklopiti u igru jer vas igra cijelo vrijeme navodi da pripovijedate priču. Brojne ilustracije elemenata igre uz maštu mogu postati likovi iz određene knjige, mjesta radnje i predmeti iz priče'', kažu iz Pixinga, u kojem trenutačno razvijaju ekspanziju igre za obradu lektire "Priče iz davnine" naše poznate spisateljice Ivane Brlić-Mažuranić.
Bajkovita priča osvojila je mentorstvo te novčana sredstva natječaja "Pokreni nešto svoje" koja će im pomoći u proizvodnji prve naklade ekspanzije igre. ''Pokreni nešto svoje'' program je potpore poduzetničkim projektima u Hrvatskoj koji promovira projekte s pozitivnim društvenim utjecajem te korisnicima pruža mentorstvo u razvoju poduzeća te bespovratna sredstva. ''Jasno je da su svakom startupu financijski poticaji potrebni i važni u razvoju poslovanja, ali također je važno i mentorstvo koje smo dobili i koje će nam uvelike pomoći u mnogim područjima poslovanja. Tijekom protekle godine surađivali smo s mentorima koji su nam svojim širokim znanjem, iskustvom i savjetima do sada pomogli i podigli naše poslovanje na višu razinu'', zaključuju kreativci.