Provodi se detaljna analiza po bolnicama, doktorima, odjelima, djelatnostima i pacijentima, a prva skupina pacijenata koji će biti obrađeni su djeca do 18 godina s listi čekanja za hematologiju, onkologiju i kardiologiju, kaže se u priopćenju.
Dio pacijenata će tijekom sljedećih nekoliko mjeseci kontaktirati djelatnici HZZO-a radi brisanja dvostrukih narudžbi ili preusmjeravanja u druge ugovorne zdravstvene ustanove gdje će prije doći na red.
Prvi potez novog ministra zdravlja: Čeka ga borba koju je teško dobiti
Za rješavanje problema dugog čekanja potrebna je suradnja svih dionika u zdravstvenom sustavu, pa je uz združenu akciju Ministarstva zdravlja, HZZO-a, svih bolnica širom Hrvatske i svih primarnih liječnika, nužna suradnja i solidarnost pacijenata, ističe HZZO.
S obzirom da 20 posto pacijenata ne dođe na naručenu pretragu, pogotovo ljeti u doba godišnjih odmora, a možda upravo taj termin čeka netko drugi, HZZO moli pacijente da svoje narudžbe u bolnicama otkažu na vrijeme ako ne žele ili ne mogu doći na pretrage.
HZZO je omogućio otkazivanje narudžbi na dva načina - telefonskim pozivom na bijeli telefon 0800 79 99 i slanjem e-mail poruke na otkazivanje@hzzo.hr
Podaci koje pacijent treba poslati telefonom ili e-mail porukom su ime i prezime, matični broj osigurane osobe, u koju ustanovu je naručen, na koji postupak je naručen, datum u kojem terminu je naručen i broj telefona na koji ga se može kasnije kontaktirati. (Hina)
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook