'Informacije o nalazima istrage nesreće na Zagreb Glavnom kolodvoru 21. prosinca 2009. - kada se putnički vlak iz Siska nije zaustavio već je udario u betonski grudobran - neslužbene su i nisu konačne i stoga ih Uprava HŽ Holdinga ne može komentirati.
Istraga izvanrednog događaja naleta putničkog vlaka 5200 na betonski grudobran na zagrebačkom Glavnom kolodvoru 21. prosinca 2009. g., prva je istraga koja je provođena na temelju novog Pravilnika o izvanrednim događajima u željezničkom prometu.
Sastav istražnog povjerenstvo odredili su zainteresirana željeznička poduzeća: HŽ Vuča vlakova d.o.o., HŽ Putnički prijevoz d.o.o. te HŽ Infrastruktura d.o.o.', navodi u priopćenju šefica Korporativnih komunikacija HŽ-a Vlatka Škorić.
Ističe kako je 'istraga izvanrednog događaja vlaka 5200 u zagrebačkom Glavnom kolodvoru provedena i okončana u predviđenom roku, 20. siječnja 2010. g., o čemu su navedena željeznička poduzeća upoznala Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture te Istražno tijelo'.
'Na temelju članka 22. Pravilnika o izvanrednim događajima u željezničkom prometu zainteresirani subjekti mogu se u roku 30 dana žaliti na te nalaze, dakle žalbeni rok traje do 20. veljače 2010. g.
>> Za nesreću odgovorni Gredelj i Održavanje vlakova?
Također, policijska istraga još je u tijeku i zbog rezultata te istrage bilo kakvi nalazi povjerenstva ne smiju se objavljivati do njenoga završetka', naglašava Škorić.
Dodaje kako 'Uprava HŽ Holdinga najoštrije osuđuje objavljivanje nepotpunih i neslužbenih nalaza istražnoga povjerenstva prije službenog okončanja istrage'. 'Njihovo objavljivanje može samo štetiti procesu u kojem se trebaju točno utvrditi činjenice u procesu i eventualne odgovornosti institucija ili pojedinaca', zaključuje se u priopćenju iz HŽ-a. (Hina)