Po njegovim riječima ako Vlada ne bude prihvatila ovaj prijedlog, sindikati koji su aktivno uključeni u proces privatizacije, nadzirat će taj proces kako se ne bi dogodila, kako je rekao, 'pljačka koja se dogodila sredinom devedesetih u pretvorbi i privatizaciji'.
Govoreći o argumentima koji, kaže, idu u prilog tom zahtjevu, spomenuo je 'raspad bankarskog sustava' što će, smatra Matijašević, uzrokovati otežano plasiranje kredita za akvizicije u gospodarstvu te pad cijena vozarina za 75 posto što dovodi do pada potražnje za novim brodovima.
'Slabije plasiranje kredita za sudjelovanje u privatizaciji brodogradnje otvara vrata kapitalu kriminalnog podrijetla, koji mi ne želimo', poručio je predsjednik HUS-a Ozren Matijašević.
'Brodogradnja se treba restrukturirati i cjelovito ozdraviti, a tek nakon toga trebao bi uslijediti postupak privatizacije u koji bi trebali biti uključeni svi zainteresirani od radnika, menadžmenta i lokalne uprave do kvalitetnih kooperanata te proizvođača brodske opreme', naglasio je Matijašević dodavši kako su sindikati naprosto prisilili Vladu da ih prihvate kao aktivne sudionike u tom procesu.