Na konferenciji za novinare, na središnjem osječkom Trgu Ante Starčevića, Đapić je pojasnio kako provedbom ankete HSP "želi upitati građane za njihovo mišljenje o tome što je u Osijeku najvažnije učiniti, a što se nikako ne bi smjelo učiniti".
Često se događalo da pojedine političke stranke dobiju izbore, a nakon toga nemaju nikakvih obaveza. Ovakvom anketom mi se obvezujemo da ono što građani prepoznaju kao važno na području urbanizma, gospodarstva ili socijalne skrbi, kao odgovorna stranka, to moramo ispunjavati, ustvrdio je Đapić.
Budući da su sudjelovanjem u anketi za građane predviđene i nagrade, poput putovanja u inozemstvo za dvije osobe, Đapić je, na novinarski upit, hoće li ovo do sada biti najskuplja lokalna predizborna kampanja, odgovorio niječno, kazavši kako je stranka dio financijskih sredstava za kampanju, odvojila za provedbu ove ankete, ali nije precizirao iznos koji će biti utrošen za predizbornu promidžbu.
Ovi su izbori za Osijek od posebnog značenja, jer je krajnje vrijeme da grad iziđe iz krize, u kojoj se nalazi posljednjih šest mjeseci. Mislimo da jednom snažnom kampanjom, kao stranka koja je pobijedila na prethodnim prijevremenim lokalnim izborima, 25. studenog, možemo očekivati još bolji rezultat, i, ako bude moguće, sami formirati vlast u gradu Osijeku, ocijenio je Đapić.