HSP podnosi tužbu Ustavnom sudu zbog zabrane TV spota

Slika nije dostupna
Hrvatska stranka prava podnijela je Ustavnom sudu zahtjev za poništenjem odluke Etičkog povjerenstva RH kojom se zabranjuje emitiranje njihova promidžbenog spota 'Riva', rekao je predsjednik HSP-a Anto Đapić.

Etičko povjerenstvo radilo je po našem mišljenju sve protivno onome što je sadržaj njegova rada, rekao je Đapić dodavši kako smatra da je odlukom o zabrani toga spota prekršeno ustavno pravo HSP-a.

Ponovio je stajalište stranke da je spot utemeljen na ustavnim načelima RH koja jamče slobodu mišljenja, govora i političkog djelovanja, da nikoga ne vrijeđa te da se zasniva na poznatim činjenicama. Dodao je kako je i samo Etičko povjerenstvo zaključilo u obrazloženju da se sam spot sastoji od autentičnih videodokumenata, ali je sporna riječ 'prodano' stavljena u kontekst spota.

Pojam 'prodano' koji im je toliko zasmetao metaforički je izraz za svu političku nedosljednost glavnih aktera spota (premijera Sanadera i predsednika Hrvatskog sabora Vladimira Šeksa), a nikako aluzija da su predsjednici Vlade i Sabora prodali generala Gotovinu, rekao je predsjednik HSP-a.

Đapić je dodao i da je spot u skladu s vrijednostima Etičkog
povjerenstva, točnije on je istinit, što priznaje i samo Etičko
povjerenstvo u obrazloženju odluke kojom ga zabranjuje. On je pravedan, jer se njime želi građane podsjetiti na javno izgovorene riječi najviših dužnosnika RH i HDZ-a, te je odraz Ustavom dopuštene slobode mišljenja i izražavanja, s temeljnom nakanom da se građanima pošalje politička poruka jedne parlamentarne stranke, istaknuo je Đapić.

Napomenuo je i da je, prema njihovim podatcima, HDZ za TV spotove i ostalo u izbornoj kampanji već potrošio iznos od 20 milijuna kuna, koliko su bili i najavili. Naša kampanja stajat će oko osam milijuna kuna, no HDZ-ova će stajati nekoliko puta više jer su, po našoj procjeni i cijenama koje smo platili HRT-u, već odavno potrošili novac namijenjen kampanji, ocijenio je predsjednik HSP-a Đapić.