Etičko povjerenstvo radilo je po našem mišljenju sve protivno onome što je sadržaj njegova rada, rekao je Đapić dodavši kako smatra da je odlukom o zabrani toga spota prekršeno ustavno pravo HSP-a.
Ponovio je stajalište stranke da je spot utemeljen na ustavnim načelima RH koja jamče slobodu mišljenja, govora i političkog djelovanja, da nikoga ne vrijeđa te da se zasniva na poznatim činjenicama. Dodao je kako je i samo Etičko povjerenstvo zaključilo u obrazloženju da se sam spot sastoji od autentičnih videodokumenata, ali je sporna riječ 'prodano' stavljena u kontekst spota.
Pojam 'prodano' koji im je toliko zasmetao metaforički je izraz za svu političku nedosljednost glavnih aktera spota (premijera Sanadera i predsednika Hrvatskog sabora Vladimira Šeksa), a nikako aluzija da su predsjednici Vlade i Sabora prodali generala Gotovinu, rekao je predsjednik HSP-a.
Đapić je dodao i da je spot u skladu s vrijednostima Etičkog
povjerenstva, točnije on je istinit, što priznaje i samo Etičko
povjerenstvo u obrazloženju odluke kojom ga zabranjuje. On je pravedan, jer se njime želi građane podsjetiti na javno izgovorene riječi najviših dužnosnika RH i HDZ-a, te je odraz Ustavom dopuštene slobode mišljenja i izražavanja, s temeljnom nakanom da se građanima pošalje politička poruka jedne parlamentarne stranke, istaknuo je Đapić.
Napomenuo je i da je, prema njihovim podatcima, HDZ za TV spotove i ostalo u izbornoj kampanji već potrošio iznos od 20 milijuna kuna, koliko su bili i najavili. Naša kampanja stajat će oko osam milijuna kuna, no HDZ-ova će stajati nekoliko puta više jer su, po našoj procjeni i cijenama koje smo platili HRT-u, već odavno potrošili novac namijenjen kampanji, ocijenio je predsjednik HSP-a Đapić.