HSLS: Troškovi u kampanji oko 2 milijuna i 600 tisuća kuna

Slika nije dostupna
Za ovogodišnje parlamentarne izbore HSLS je za potrebe izborne kampanje imao troškove u iznosu od 2.684.354,52 kuna.

Od sredstava dobivenih iz Državnog proračuna HSLS je za kampanju potrošio 1.577.875,52 kuna priopćio je danas Ured za odnose s javnošću HSLS-a.

Od članarina i dužnosnika prikupljeno je 126.000,00 kuna, ogranaka i županijskih organizacija 226.000,00 kuna, a donacijama je prikupljeno 656.868,00 kuna (u novcu, uslugama i sredstvima), navodi se u priopćenju.

Donatori HSLS-a su: FNSt (180.000,00 kuna), VIPnet (100.000,00 kuna - usluge i sredstva), Markottel (24.800,00 kuna - usluge i sredstva), Radnik (70.000,00 kuna), Auto Pupek (15.000,00 kuna), Gortan-Zadar (50.000,00 kuna), Mac-mobile (25.000,00 kuna), Barišić (14.000,00 kuna) te ostale pravne osobe ( 72.000,00 kuna novca, i 80.000,00 kuna usluge i sredstva), a fizičke osobe (26.068,00 kuna).

Troškovi izborne kampanje HSLS-a iznose: za tisak - 137.888,81 kuna; elektroničke medije - 893.254,20 kuna; vanjsko oglašavanje - 437.411,51 kuna; pripremu tiska - 78.000,00 kuna; pripremu i snimanje radijskog spota - 26.800,00 kuna; pripremu televizijskog spota - 49.000,00 kuna; skupovi - 215.000,00 kuna; troškovi djelatnika i honoraraca 504.000,00 kuna; uredski troškovi - 185.000,00 kuna, te ostali troškovi - 158.000,00 kuna.

Ukupno HSLS je za troškove ovogodišnje parlamentarne kampanje utrošio 2.684.354,52 kuna, priopćila je glasnogovornica HSLS-a Andrea Latinović.

Povezane teme