U narednim godinama uzlet zdravstvenog turizma mogao bi značajno umanjiti i odlazak liječnika.
U međuvremenu turisti idu kući pjevajući, sve češće zato što su si u Hrvatskoj izoštrili vid, ugradili zube i zagladili kožu.
"Kad usporedim usluge u Hrvatskoj koje dobivam za novac koji plaćam, to je jeftinije nego što ću naći u Francuskoj, Americi, Belgiji, Portugalu ili Engleskoj, i to više nego dvostruko jeftinije", kaže Kamerunac Desire Ahola.
"Jedna pacjentica iz Švicarske dođe napraviti tu zube i na kraju obavi i estetski zahvat i filere, botoks...", ističe Ognjen Bagatin, direktor estetske poliklinike.
Oftalmološka poliklinika ima 40 posto stranih pacijenata. "Najviše iz Slovenije, Bosne, Italije, Mađarske, Njemačke, Britanije", kaže oftalmolog, doc.dr.sc. Dean Šarić.
Dodaje da se poliklinika najviše reklamira internetom. "Ali danas je opće poznato da je najbolja reklama od usta do usta, zadovoljan pacijent će vam donijeti dva nova. Najčešći zahvat je skidanje dioptrije, nešto estetskih zahvata ali i skidanje katarakte", naglašava doktor Šarić.
Turistička zajednica Grada Zagreba izrađuje 'studiju izvedivosti' ili 'dovedivosti' još više zdravstvenih turista.
"Razvijamo posebnu brošuru koja će nam pomagati da se na specijaliziranim sajmovima Grad Zagreb baš predstavi kao destinacija city breaka ali i zdravstvenog turizma jednako tako", pojašnjava Martina Bienenfeld, direktorica Turističke zajednice Zagreba.
Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr