VEMEX (Visit Europe Media Exchange) je cjelodnevna manifestacija na kojoj se u petnaestominutnim prezentacijama s pojedinačnim novinarima daju informacije o turističkoj ponudi.
Novinari s američke Zapadne obale pokazali su na skupu u Los Angelesu, održanom u utorak, izuzetno veliki interes za Hrvatsku, i to ne samo za jadransku obalu već i za kontinantalni turizam, kazala je predstavnica HTZ-a Nena Komarica.
"Jako sam zadovoljna velikim interesom američkih novinara za Hrvatsku. Vjerujem da će Hrvatska još sigurno nekoliko godina biti destinacija br. 1 na ovom tržištu, i da će se o Hrvatskoj i dalje puno pisati kao i do sada, a to je za nas najveća promocija", rekla je Komarica, voditeljica Hrvatskog turističkog ureda u New Yorku, nakon nastupa na VEMEX-u u Los Angelesu.
U Los Angelesu je pred oko 130 novinara održano predavanje o Hrvatskoj, a potom su održani razgovori sa 47 novinara koji su pokazali interes i za kontinentalnu Hrvatsku, gastro ponudu, vrtove, parkove, a ne samo za obalu i otoke koji su do sada bili najzastupljenji u medijima u SAD-u.
Novinari su bili zainteresirani i za programe kulture, za muzeje, galerije, i povijesne događaje u Hrvatskoj a razgovaralo se i o wellness turizmu i toplicama, kazala je Komarica.
Ove je godine VEMEX 30. studenoga održan i u New Yorku, gdje je HTZ bila među 86 izlagača. Od oko 160 okupljenih turističkih novinara, više od četvrtine pojedinačno se informiralo o turističkoj ponudi Hrvatske za iduću sezonu, potvrdivši da je Hrvatska izborila svoje mjesto na izbirljivom američkom turističkom tržištu.