Advent u Zagrebu

PROJEKT KOJI SE ISPLATIO Postali hit destinacija i srušili sve rekorde

Advent u Zagrebu koji je ove godine privukao više turista nego ikada približava se kraju.

Zagreb je samo u prosincu posjetilo gotovo sedamdeset tisuća turista, čak dvadeset i dva posto više nego lani, a ostvareno je i sto dvadeset i tri tisuće noćenja, također dvadesetak posto više. Iako zagrebačka božićna bajka traje još dva dana, već sada se može reći da je ovogodišnji Advent srušio sve rekorde i programski i financijski.

Brojni koncerti na svim trgovima u centru Zagreba, bogata ugostiteljska ponuda i ponuda suvenira, oživjela su zaboravljena zagrebačka dvorišta, na Gornjem gradu su posjetitelji mogli vidjeti kako nastaju ledene skulpture.

Uključili su se i muzeji i galerije tematskim izložbama. Sve to, nije samo stvar lijepog blagdanskog ugođaja, nego sjajna prilika za zaradu za hotele, hostele i privatni smještaj. Prodano je tisuće litara kuhanog vina, rakije i jednako mnogo drugih delicija.

Manifestacija zagrebački Advent bliži se svom kraju. Hrvatska metropola postala je zahvaljujući njemu nova europska hit destinacija.

U Ledenom parku izuzetno su zadovoljni. 'Naša procjena je, da je ovdje ukupno posjetitelja, što šetača, što gostiju na ugostiteljskim kućicama, što klizača, prošlo negdje skoro pa oko 500.000 u ova 44 dana', rekla je Slavica Olujić Klapčić, suorganizatorica Adventa.

Kvalitetan sadržaj uvijek ima i odličan financijski učinak, pa i hotelijeri imaju koristi. 'Dosta nam je gostiju primijetili smo, baš došlo vidjeti zimsku ponudu Zagreba i moram priznati da su gosti oduševljeni', rekla je Anja Nigović, vlasnica hostela.

Cijela prošla turistička godina za Zagreb je bila uspješna, a Advent je privukao i domaće turiste u glavni grad. U najvećem broju Zagreb su u 2015. pohodili Koreanci.