Hrvatska u novu turističku sezonu ulazi skuplja od svojih najvećih konkurenata - Grčke, Španjolske i Turske. Svi se oni najviše bore za njemačko tržište, odakle i nama stiže najviše turista.
Kakve su cijene ljetovanja i što Nijemci kažu na naš novi turistički slogan, u Berlinu je za Dnevnik Nove TV provjerio Šime Vičević.
Nijemci otvaraju vrata ovogodišnjim odmorima i putovanjima. Po atrakcijama, kažu, najviše prepoznaju Hrvatsku. Nijemci, kao najveći svjetski putnici, na godinu potroše 65 milijardi eura upravo na turizam. U Hrvatskoj svaki peti turist dolazi upravo iz Njemačke.
U njemačkim turističkim agencijama Hrvatska je skuplja od svojih glavnih konkurenata. Tjedan dana u punoj sezoni dvokrevetna soba u hotelu s 3 zvjezdice u Splitu stoji 570 eura. U Malagi u Španjolskoj isto je 450 eura, a u turskom Sideu 400 eura.
VIDEO Dva lica popularnog hrvatskog otoka
Turci su ove sezone jeftiniji nego ikad. Konkurencija grabi, ali za Hrvatsku zasad nema bojazni.
'Sve kampanje, sve aktivnost krenule su ranije, točnije, pravovremeno. Pratimo stanje i situacije na tržištu', kaže ministar turizma Darko Lorencin.
U njemačkim prospektima je i Hrvatska, ali još uvijek bez novog slogana „Full of life" koji ce u primjeni biti tek 1. rujna.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook