Dok jedni u Poljskoj podržavaju reprezentaciju, drugi u fotelji pomažu gospodarstvu. Kockice su ponovno zaludjele Hrvatsku. Kape, dresovi, vuvuzele. Prava pomama za navijačkim rekvizitima.
Raste i prodaja televizora. 'Prodaja televizora je u samom ovom najužem periodu oko Europskog prvenstva i 3 puta veća nego u normalnom dijelu godine, a čak i na cijelom mjesecu će vjerojatno bit 2 i pol puta veća nego što je uobičajeno u ovom mjesecu', rekao je Slobodan Školnik, predsjednik Uprave Emmezete.
Zahvaljujući 3D tehnologiji gledatelji terenu nikad nisu mogli biti bliže, ali s obzirom na kupovnu moć ipak se traže akcije i sniženja. Uz cijenu bitna je i veličina.
>> 'Ispratili ste nas kao da nemamo pojma, a sad nismo zadovoljni s četiri boda?'
Unatoč recesiji Hrvati neće štedjeti na pivu. 'Definitivno imamo određena iskustva koja govore da svaka utakmica donese industriji cirka desetak tisuća hektolitara piva', rekao je Pero Ivanković predsjednik Udruženja pivovara.
Prođe li reprezentacija u četvrtfinale i odigra 4 utakmice kao na Euru u Austriji gospodarstvo će imati direktnu korist od 160 milijuna eura. Popit će se piva u vrijednosti 72 milijuna eura. 30-ak bi trebale zaraditi kladionice, a preostalih 58 milijuna otpada na ostale grane gospodarstva.
Sportaši su najbolji promotori turizma. Još jedan razlog zašto je važno da u natjecanju ostanu što duže.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.