Najbolja reklama

Hrvati su na glasu kao ljubazni domaćini

Slika nije dostupna
Turisti cijene ljubaznost na koju nailaze u Hrvatskoj.

U prva četiri mjeseca ove godine Opatija ima 17 posto više dolazaka i 15 posto više noćenja turista nego u istom razdoblju prošle godine. Odlične rezultate bilježe i druga poznata turistička odredišta diljem Hrvatske.

Sve više turista odlučuje se na odmor kod nas zbog mira, netaknute prirode - ali i gostoljubivih i ljubaznih domaćina. Da smo često vrlo susretljivi i voljni pomoći kao nacija - u to se uvjerila i riječka ekipa Dnevnika Nove TV.

'Iznenadili su me, i čak me uzeli za ruku i pokušali mi najzornije pokazati put', ispričala je Katarina Jusić koja je u Rijeci 'glumila' izgubljenu gošću.

VIDEO Hollywoodska ekipa oduševljena: 'Opatija je predivna'

Mnogi se strani turisti često vraćaju u Hrvatsku jer kažu da se osjećaju bolje nego u svojim državama. Osjete kažu, da osmijeh turističkih radnika nije lažan. Osim turističkih djelatnika, važno je da i ostali s kojima turisti dolaze u kontakt budu ljubazni, a prema nekim pokazateljima - i tu smo u samom vrhu.

Zbog ljubaznosti i iskrenog osmijeha - sve više turista bira Hrvatsku kao mjesto za odmor. Zadovoljni gosti - najbolja su reklama za hrvatski turizam.

Kakva su vaša iskustva s ljubaznošću u Hrvatskoj? Svoja iskustva pošaljite nam na moj.report@novatv.hr
 

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Povezane teme