U istraživanju, objavljenom u najnovijem broju časopisa "Društvenih istraživanja" 86, koji objavljuje Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, muškarci provode znatno više vremena u traženju pornografskih sadržaja, ali i u on-line erotskoj komunikaciji.
Zanimljivo je pak da u oba spola komunikacijski motiv znatno češći od konzumacijskog, pri čemu žene provode čak pet puta više vremena u on-line erotskoj komunikaciji nego u traženju pornografskih sadržaja.
Po istraživanju koje je proveo Aleksandar Štulhofer sa suradnicima, žene češće upoznaju svoje on-line poznanike u stvarnom, fizičkom svijetu od muškaraca, a isto vrijedi i za ostvarene seksualne odnose s on-line znancima.
Istraživanje je otkrilo da više od polovice ispitanika obaju spolova barem se u jednoj prilici lažno predstavilo. Žene i muškarci ne razlikuju se u učestalosti netočna prikazivanja dobi, bračnog statusa i prihoda.
Jedina je razlika nešto izraženija sklonost žena netočnom
prikazu vlastita izgleda, pokazalo je istraživanje na uzorku od 2079 posjetitelja portala, potkraj 2004.
U usporedbi s američkim istraživanjima, prvo hrvatsko istraživanje on-line seksualnih aktivnosti potvrdilo je da muškarci provode značajno više vremena u OSA. Međutim, suprotno američkim nalazima prema kojima je podjednak broj muškaraca i žena imao iskustva fizičkog susreta s on-line poznanicima, u hrvatskoj studiji žene su te koje odlikuje veća uspješnost organizacije takvih susreta.
Procjene sugeriraju da petina svih korisnika interneta u svijetu, kojih je početkom 21. stoljeća svakodnevno bilo između devet i petnaest milijuna, sudjeluje u nekom obliku on-line seksualnih aktivnosti, koje se definiraju kao uporaba interneta za bilo koju aktivnost koja uključuje seksualnost u svrhu rekreacije, zabave, istraživanja, edukacije, podrške, trgovine, pribavljanja seksualnih i romantičnih partnera.